Neues von der L'GB im 2014
- RhBler
- Wohnort: Züri-Wyland [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Neues von der L'GB im 2014
Servus Luegi
Super Foti mitem GEX isch eifach en schöne Zug.. Mir fähled leider im moment na die beide 1.Klass Wäge und dä Barwage.. Aber die sind ja bstellt
Gruess Stephan
Super Foti mitem GEX isch eifach en schöne Zug.. Mir fähled leider im moment na die beide 1.Klass Wäge und dä Barwage.. Aber die sind ja bstellt
Gruess Stephan
Nur die harten kommen in den Garten
- Luegi
- Registriert: 30 Apr 2013, 19:31 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ich muess gestah, mini 1. Klasse Wäge sind au numme umbauti 2. Klasse Wäge dafür aber mit dä richtige Farb und Sitziteilig...
Falls es dich interessiert, da hani min umbau dokumentiert: http://lgbfreundesaar.kostenloses-forum ... php?t=3821
Falls es dich interessiert, da hani min umbau dokumentiert: http://lgbfreundesaar.kostenloses-forum ... php?t=3821
- Lucanada
- Wohnort: Ossingen [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hoi Fabian
Schön, dass bi Dir im Garte öppis gaht!! Lüüt mir aa wenn am Chrampfe bösch - ich chume gern go helfe und cha zwüschetdure Din Rugge entlaste
Tolle RhB-Zug ... und es isch ja nöd de Einzig!!! (trotzdem fang ich nüme mit RhB aa - defür isch mis Landschaftsbild viel z amerikanisch)
Falls Du mini Telefonnummere "nöd findsch": 052/222 51 15 oder 079/934 68 94
LG Luc
Schön, dass bi Dir im Garte öppis gaht!! Lüüt mir aa wenn am Chrampfe bösch - ich chume gern go helfe und cha zwüschetdure Din Rugge entlaste
Tolle RhB-Zug ... und es isch ja nöd de Einzig!!! (trotzdem fang ich nüme mit RhB aa - defür isch mis Landschaftsbild viel z amerikanisch)
Falls Du mini Telefonnummere "nöd findsch": 052/222 51 15 oder 079/934 68 94
LG Luc
- RhBler
- Wohnort: Züri-Wyland [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Sali LuegiLuegi hat geschrieben:Ich muess gestah, mini 1. Klasse Wäge sind au numme umbauti 2. Klasse Wäge dafür aber mit dä richtige Farb und Sitziteilig...
Danke für dä Link, sehr Intressant. Mues dä Bitrag denn in Rueh mal Läse...
Gruess
Nur die harten kommen in den Garten
- Luegi
- Registriert: 30 Apr 2013, 19:31 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Na dini Nummere hani natürli gspeicheretLucanada hat geschrieben:Hoi Fabian
Falls Du mini Telefonnummere "nöd findsch": 052/..oder 079/..
LG Luc
Evtl. schoh hüt nami, will min bude-noti isch fascht kaputt (softwaremässig) und eusi IT weiss nöd witer
- Luegi
Heute war nicht viel mit Arbeiten an der L'GB. Es kam noch unerwarteter Besuch vorbei und die Erde ist Betonhart. Ich dachte es geht leichter da in Schaffhausen ein starker Regen niederging aber bei mir leider nicht
- Luegi
Da die letzten Tage eher nicht so angenehm waren zum bauen draussen...
Habe ich im Schattenbahnhof ja noch eine offene Baustelle
Mit dem hier fängt alles an
und so war es mal
Das war der Stand Anfang März 2014
Habe ich im Schattenbahnhof ja noch eine offene Baustelle
Mit dem hier fängt alles an
und so war es mal
Das war der Stand Anfang März 2014
- Luegi
weiter ging es mal mit Probelegen
Höhentests
und Abbau von bestehenden Lagerflächen
Höhentests
und Abbau von bestehenden Lagerflächen
- Luegi
Es waren einige Versuche notwendig bis ich die Idee hatte wie es klappen könnte
- Luegi
Aktueller Stand in der Garage
Hier kommt von rechts die neue Rampe und muss nun noch eine Verbindung zur bestehenden Anlage erhalten
Nach ein paar Versuchen habe ich es hingekriegt, die Rampe ist angeschlossen
Aber die alte Strecke muss noch etwas umgebaut werden
Naja, auch das werde ich noch hinkriegen
Hier kommt von rechts die neue Rampe und muss nun noch eine Verbindung zur bestehenden Anlage erhalten
Nach ein paar Versuchen habe ich es hingekriegt, die Rampe ist angeschlossen
Aber die alte Strecke muss noch etwas umgebaut werden
Naja, auch das werde ich noch hinkriegen